Lieve Leden,

Gistermiddag is er bij een van onze leden brand geweest in het huisje.
Door het heldhaftig optreden van mede-kampeerders is er meteen alarm geslagen en actie ondernomen. Met de in en om het huisje aanwezige brandblussers wisten zij het vuur te doven.
De hulpdiensten zijn vervolgens gekomen en door het uitstekend samenwerken is de brand geblust.

Er zijn twee kampeerders meegenomen voor controle naar het ziekenhuis. Gelukkig maken zij het beiden goed en mochten gisteravond geschrokken maar gezond terug naar het strand.

Het huisje liep door de brand aanzienlijke schade op. Vermoedelijk is de brand ontstaan in de koelkast.

Aanstaand weekend staat de elektra controle gepland, voor ons allen een moment om nogmaals goed te checken of er een verplichte brandblusser/deken en rook/koolstofmonoxide melder in de huisjes/units aanwezig is.

We willen iedereen die betrokken was heel erg bedanken voor het adequaat handelen.

Namens het Bestuur