Home Forums Prikbord van KVS – Klik hier A.L.V. Halfweg 2024

Dit prikbord is een plek voor berichten en/of advertenties van leden. Het duurt soms even voor je reactie erop staat, we moeten dit handmatig goedkeuren (om spam te voorkomen).
Goed om te weten:
-De laatst geplaatste berichten/of advertenties staan onderaan.
-Na 3 maanden wordt je bericht verwijderd. Wil je je advertentie eerder laten verwijderen, mail dan naar communicatie@kvstrandgenoegen.nl
-Reageer met respect: plaats geen reacties met scheldwoorden, bedreigingen, discriminatie, beledigingen of met aanzettingen tot haat.
-Respecteer de privacy van andere mensen: plaats geen persoonlijke informatie zoals telefoonnummers, afbeeldingen van personen of mailadressen.
-Reageer 'on topic': begin geen (politieke) discussie over een onderwerp dat niets te maken heeft met het bericht.
-Plaats geen commerciële uitingen: de pagina van KVS is niet bedoeld om diensten/producten te promoten.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    N Van Der Heide
    Deelnemer

Om te beginnen acht ik het mijn plicht,u voorzichtig voor te bereiden op hetgeen gaat komen. Ik ben geen geen literator. Geen schrijver. Maar zoals dat meer voorkomt, ik ben in het gelukkige bezit van onuitgeleefde literaire aspiraties.                                                                      Ik schrijf dit op doktersadvies. Omdat ik anders complexjes zou kunnen krijgen.                           Trouwens nog steeds ben ik op zoek naar een persoonlijke stijl.Er staat mij voor een tassenstijltje voor de geest: halverwege Dostojewski en Carmiggelt. Misschien dat ik hem nog ergens tegen het lijf loop. Die stijl. Dan kan ik tenminste met een gerust hart beginnen.

Het is even terug A.L.V. Halfweg.     Ik moest even iets kwijt. Geloof mij heb er nog steeds een vervelend gevoel over.                                                                                                                                       Echter ik ben gekwetst dus sprong in het diepe en greep de microfoon. De ontlading was groots stotterde zelfs niet meer. Had mijn zegje gedaan en was tevree, maar helaas , de actie had geen enkel resultaat en stond daar als Don  Quichot in de Siërra de San Pedro.                       Artikel 9 : Strafbare handelingen Art, p,1,officiële waarschuwing werd aangenomen, ik was en blijf van mening dat deze vorm niet compleet is.                                                                        Wat mij aanstuurde was wat mij overkwam eind seizoen 2023  het weghalen van een Natte Mat kwam mij op een flinke schrobbering te staan ,

En, let wel, volgens het Groene Boekje een boekje over gedragsregels voor aspirant-leden.  dus niet van het H.H.R. is volgens mij aanvechtbaar. En dat moet mij overkomen na drieënzeventig jaar kamperen, heb ik nou toch met snotneuzen te maken?                                         Een officiële waarschuwing kreeg ik, gebeurt dat nog eens dan volgt actie.                                   Nou moe.                                                                                                                                                       n.v.d.h.                                                      Excuses dan?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.