Home Forums Prikbord van KVS – Klik hier Mijn? hersens

Dit prikbord is een plek voor berichten en/of advertenties van leden. Het duurt soms even voor je reactie erop staat, we moeten dit handmatig goedkeuren (om spam te voorkomen).
Goed om te weten:
-De laatst geplaatste berichten/of advertenties staan onderaan.
-Na 3 maanden wordt je bericht verwijderd. Wil je je advertentie eerder laten verwijderen, mail dan naar communicatie@kvstrandgenoegen.nl
-Reageer met respect: plaats geen reacties met scheldwoorden, bedreigingen, discriminatie, beledigingen of met aanzettingen tot haat.
-Respecteer de privacy van andere mensen: plaats geen persoonlijke informatie zoals telefoonnummers, afbeeldingen van personen of mailadressen.
-Reageer 'on topic': begin geen (politieke) discussie over een onderwerp dat niets te maken heeft met het bericht.
-Plaats geen commerciële uitingen: de pagina van KVS is niet bedoeld om diensten/producten te promoten.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    N Van Der Heide
    Deelnemer

Mijn? hersens,

Een ernstig geval van hydrocefalie waarschijnlijk aangevuld met vocht uit de Noordzee en heeft zeker zo 90% ruimte ingenomen. rest ons slechts 10% reken maar uit. Ikzelf merk er niets van maar, hij of zij is waarschijnlijk een ambtenaar. En dat te danken aan het fantastische aanpassingsvermogen van de hersens. Kijk naar elk jaar dat je denkt hé wat is dit nu weer en elk jaar een beetje dan vinden die hersens telkens weer een oplossing. Kijk nu hoop ik ook met mijn vergeetachtigheid op z’n herstel. Dat moet lukken met honderd miljard zenuwcellen en boodschap verbindingen  van ongeveer zestig triljoen koppelingen (waardoor vroeger mijn gestottercomplex geactiveerd werd ) geeft dan een indrukwekkende en onwaarschijnlijk complex universum onder mijn hersenpan. Bij al die netwerken die bepalen hoe je denkt, doet of voelt of waarneemt hebben wij K.V.S. oudgedienden en nageslacht een extra verbinding en dat is het K.V.S. spiraal en dat zorgt ervoor dat je erbij hoort. Er moet ook ruimte zijn tussen regels van het boekje dat de laatste tijd flink gehanteerd word. Het fotograferen van lullige overtredingen is kleinzielig. Vindt u ook niet.

L.Z.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.